Phone Sex

: Looking for the best phone sex? You've found it, here at NiteFlirt.

SeXXXy CRUEL HYPNO-HOTTIE

PRiNCESS CaM TURNS UP CRUEL HYPNO DOMINATION ON U

Call Button




NO particular reason that I INFLUENCE your mind to go blind for "COCKS" ummm it's just sooo MUCH FUN for Me! wanna see how far you'll go without even knowing what's happening? CALL "the COCK-TRANCER" PRiNCESS CaMMy NiCOLE ... NOW!!!!!

NEW COCKSUCKER FLICKS SET 1


NEW COCKSUCKER FLICKS SET II




IM NOT A DIVA, IM NOT A QUEEN, IM JUST THE PRETTIEST PRINCESS YOU HAVE EVER SEEN

Don't let the pretty face fool ya...I'm a HARDCORE BITCH that DOMINATES to no end. CRUEL, SADISTIC, WICKED like no other.Let this be a WARNING to your punk ass.
I manipulate punk pussys' like you for fun!
Don't just sit there looking stupid...SERVE ME! I just graduated highschool. LOVE to shop, dress-up and spend money! Oh and my hobby is luring weak & so called strong men into becoming MY slaves...LoL! I DON'T give you NOTHING, you gotta EARN ME! I'm too YOUNG, PRETTY & FINE to be wasting MY PRECIOUS time on you so you better WORK IT for ME!
~SEE if you can make it in MY WORLD~



CUSTOMER
luvts ...CHEAPO you sooo SUCK EGGS! NO WAY am I gonna give you free minutes (or) call your cell number I'm a WICKED TEENAGE TRANNY that'll keep you BROKE...you FUCKING JOKE!
Now I BLOCKED your CHEAP ASS!